Jak to funguje?

Rozšířený balíček služeb:

Po vyplnění kontaktního formuláře vás v co nejkratší době kontaktuje náš specialista a dohodne se s vámi na osobní návštěvě prodávané nemovitosti v termínu, který vám bude vyhovovat.  

Při osobní konzultaci určíte prodejní cenu nemovitosti, vyplníte náborový list (popis nemovitosti) a Zprostředkovatelskou smlouvu. Všechny tyto dokumenty si můžete předem stáhnout ZDE. Poté bude nemovitost vyfotografována a to jak zrcadlovkou, tak speciálním fotoaparátem určeným na vytváření 360° fotografií. Z nich bude posléze naším softwarovým specialistou vytvořena virtuální prohlídka (více o virtuálních prohlídkách a ukázky v sekci VIRTUÁLNÍ PROHLÍDKA). Sepíšeme text inzerátu, který nám odsouhlasíte. Předáme vám též reklamní poutač určený k označení nemovitosti k prodeji. Dohodneme nejvhodnější termíny případných prohlídek.

Dohodnutý inzerát vystavíme na 15 nejnavštěvovanějších realitních portálů, jejichž seznam najdete ZDE.

Se zájemci o nemovitost dohodneme po konzultaci s vámi termín prohlídek, jichž se zúčastní náš specialista.

Pokud dojde mezi vámi a zájemcem o nemovitost k dohodě, připravíme Rezervační smlouvu, kterou vám a následně zájemci zašleme k podpisu. Po uhrazení rezervační zálohy ve výši naší smluvní odměny na náš účet právník vypracuje Kupní smlouvu, Návrh  na vklad do katastru nemovitostí a Předávací protokol. Všechny tyto dokumenty vám zašleme i s informacemi potřebnými pro úspěšné uzavření obchodu.  

Při předání nemovitosti vám pomůže náš odborník, aby celá záležitost proběhla hladce a ke všestranné spokojenosti.

Mám zájem o nezávaznou konzultaci při prodeji nemovitosti: